Honnan tudom, hogy milyen méret kell?
A Hivatkozások közt lévő MÉRETEK oldalon található mérettáblázatokban feltüntetett adatok tökéletesen tükrözik a termékek méretét. Érdemes egy meglévő pólót lemérni az ott megjelölt módon és akkor megfelelő értékeket kapunk a rendelni kívánt termék méretéhez.
Ha mégsem jó a méret, mit tehetek?
Ha a mérettáblában leírt értékektől eltér az érkezett termék, akkor természetesen kicseréltetjük. Ekkor annyi a dolgod, hogy írsz nekünk egy emailt a kreonsoccer23@gmail.com -ra, majd előzetes egyeztetés után visszaküldöd a terméket. Ha rossz méret lett kiválasztva, akkor nem áll módunkban kicserélni a mezt, mert a megadott méretek alapján tökéletesen kiválasztható a megrendelni kívánt termék mérete.
Feliratot szeretnék a focimezre. Hogyan tudom ezt kivitelezni?
FONTOS! A rendelés és kifizetés után, az egyedi feliratozású mezek vételárát, csak abban az esetben tudjuk visszafizetni, ha azon gyártási hiba vélhető fel. Kérjük ezt tudomásul véve rendelj egyedi feliratozású mezt!
Ha játékos név+szám-ot szeretnél a mezre, kérjük azt is írd bele a megjegyzés rovatba.
Mi az a logó és mi a rendeltetése?
Logókkal még egyedibbé teheted a saját mezedet. Ezek lehetnek az adott bajnokságban szereplő liga logója vagy nemzetközi kupa logója. Minden esetben a hivatalos logók kerülnek a mezekre. Ha két lehetőség is fel van tüntetve, akkor a megjegyzés rovatba írd be, melyiket választod.
Más termék érkezett meg, nem az, amit rendeltem. Mit tehetek?
Sajnos előfordul, a gyártó is hibázhat. Először egy e-mailt kell írni nekünk a kreonsoccer23@gmail.com címre, amiben feltünteted a rendelésed száma, a neved és természetesen egy kép a rossz termékről. Ezután kapsz egy válasz e-mailt tőlünk, amely után a terméket vissza kell küldened nekünk. Amint a termék megérkezik hozzánk, azonnal gondoskodunk a helyes termék visszajuttatásáról hozzád. Ha már nem tudjuk teljesíteni a rendelést, akkor minden esetben a teljes vételárat visszaadjuk.
Mennyi a pontos szállítási idő?
Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy általában 15 munkanap a szállítási idő. Ha pedig raktáron van, akkor 2-3 munkanap.
Hogyan tudok fizetni?
Előre utalással vagy bármelyik bankban, készpénzes befizetéssel tudsz fizetni a megadott számlaszámra. Számlaszámunk: 1174-5066-2601-3394
Utánvétes fizetés csak a raktárról rendelt termékeknél lehetséges.
Csak készpénzben tudok fizetni. Úgy is lehet rendelni?
Természetesen erre is van lehetőség. A rendelésnél az átutalásos fizetési módot kell választani. E-mailben elküldjük a számlaszámunkat, majd egy bankba bemenni és készpénz befizetését kérni. Fontos: A közlemény rovatba mindenképp tüntesd fel az 5 számjegyű rendelésszámot.
Mikor érkezik meg a csomagom?
Minden esetben kapunk a gyártótól egy csomagkövetési kódot, amivel követhető a csomag útvonala a https://www.17track.net/hu oldalán.
Megkaptam a csomagkövetési kódot, de nem mutat semmit az oldal. Mi lehet a probléma?
Van amikor várni kell, hogy a csomag bekerüljön a rendszerbe. Ebben az esetben kérjük, várj pár napot. Ha utána sem érhető el semmilyen információ, akkor írj nekünk e-mailt a kreonsoccer23@gmail.com e-mail címre és mi felvesszük a kapcsolatot a gyártóval.
Milyen a termékek minősége?
Termékeink replika termékek, amik remek minőségűek. Replika jelentése: Eredetivel megegyező másolat. A szurkolói mezek kicsit egyszerűbb anyagból készülnek, de minden esetben maximálisan hasonlít az eredeti társaikhoz. Mérkőzés mezeink anyagjukban 100%-ban megegyeznek a boltban vásárolhatókhoz. Minden más termékünk az adott csapat hivatalos termékeinek kiváló minőségű replikái.
Mennyire biztonságos ez az oldal?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy adataid biztonságban legyenek nálunk! Erről SSL és HTTPS tanúsítványunk is gondoskodik.
Ha valami gondom van a termékkel, vagy csak az elállás jogával szeretnék élni, akkor hogyan tudom ezt megtenni?
Internetes vásárlás esetén a rendelésed átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket. Ez az úgynevezett elállás. A KreonSoccer23-nál is élhetsz természetesen ezzel a jogoddal. Ezt viszont minden esetben csak akkor áll módunkban elfogadni, ha a termék kopás vagy szakadás mentes illetve a ruházat címkéje is az eredeti helyén van.
Mennyire tartós a felirat a mezeken?
A feliratozott, logóval ellátott termékeket minden esetben kifordítva, kézzel érdemes mosni, nem túl meleg vízben, kis mosószer hozzáadásával.
Mosógépben történő mosás esetén a feliratok, logók sérülhetnek a centrifuga miatt. Szárítást is érdemes teregetéssel végezni, a szárítógép ugyancsak roncsolhatja a feliratokat.
Csak magyarországi címre tudok rendelni?
Nem, de fontos tudni, hogy külföldre csak előre utalással tudsz rendelni. Ezt mi látni fogjuk a szállítási címnél, és fel fogjuk veled venni a kapcsolatot a további lépésekkel kapcsolatban.
Minden más feltétel azonos a Magyarországra történő rendelésnél. Nincs plusz költsége.
Minden termék elérhető ami a kínálatban van?
Nem! Folyamatosan frissül a kínálatunk. Előfordulhat hogy az adott terméket már nem tudjuk megrendelni, mert a gyártó már nem forgalmazza. Ezek általában az előző szezonok termékei.